niedziela, 20 kwietnia 2014

Życzenia i Wiersz

Hej to znowu ja. Chciałabym wam złożyć życzenia.
Wesołego zająca,
co śmieje się bez końca,
szczerbatego barana,
co beczy od rana,
pisanek w koszyku
oraz mokrego ubrania w dzień polewania


A teraz wierszyk + zdjęcia i piosenka A Great Big World & Christina Aguilera - Say Something
O OTO ON:

Chciałabym nikogo nie ranić,
Ale to nie możliwe.
Chciałabym zamknąć oczy,
I ich nigdy nie otworzyć.
Chciałabym nie cierpieć,
Ale to nie możliwe.
Nadzieja odeszła,
A przyszedł smutek i strach.
Straciłam wszystko,
Co kochałam.
Czuje się jak potwór,
Który wszystkich rani.
Nawet słowo ,,przepraszam",
Nie pomoże.
Jestem sama,
Z łzami spływającymi mi po policzkach.
Czarne myśli przechodziły ,
Mi po głowie.
Że to nie ma sensu,
Że czas to zakończyć.
A za oknem pada deszcz,
Który zawsze kochałam.
KONIEC
--------------------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I jak proszę o komentarze. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz