czwartek, 27 marca 2014

Jak tam u was

Hej jak u was w szkole, bo u mnie kiepsko. A dobra dzisiaj znalazłam piękna piosenkę Ewy Farnej-Deszcz
Dodam także wierszyk który dziś napisałam, jest trochę smutny za to przepraszam.+ zdjęcia
O to on:
Czasem przechodzi mnie myśl,
Że nikogo nie obchodzę.
Że jak bym odeszła,
wszyscy by się cieszyli.
Czasami chciałabym zamknąć,
Oczy i nigdy ich nie otwierać.
Moje koleżanki pytają się,
Dlaczego jestem taka twarda.
Głębi duszy płacze,
Ale nie chce żeby to widziały.
Ale gdy wracam do domu,
Włączam muzykę i siadam w ciemnym koncie.
Już nie powstrzymuje się od płaczu.
Ale teraz tak nie było ,
Włączyłam muzykę i napisałam listy dla moich bliskich.
Poszłam do łazienki.
Wzięłam żyletkę i przejechałam nią sobie po żyłach,
Zanim upadłam powiedziałam
przepraszam
i umarłam

- - - - - - - - - - - - -
Sorry że taki smutny, ale trudne jest moje życie. Ale nie martwcie się dodam jutro też jakiś wierszyk a teraz zdjęcia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz