wtorek, 18 marca 2014

SORRY i Piosenka

SORRY że tak długo nie wchodziłam i nie dodawałam nic, ale musiałam po ćwiczyć na sprawdzian 6-klasisty. Ale dziś przepraszam nie dodam rozdziału tylko wierszyk mam nadzieje że wam się spodoba. To dokładnie piosenka którą napisałam jak byłam zła i smutna. A także dodam super piosenkę Ewy Farnej- Nie chcę się bać + obrazki

1.Chciałabym cofnąć czas,
Nie cierpieć tak jak teraz.
By uniknąć tych nie porozumień,
Co rozłączyły nas.
Wszystko traci sens,
To co łączyło nas,
Już nie wróci.

Ref.Jest mi źle,
Gdy nie ma Cie przymnie.
Jest mi źle,
Gdy patrze na Ciebie.
Jest mi źle,
Bo gdy się obracam płacze.


2.Chciałabym już tego nie ciągnąć,
Lecz nie mogę boję się,
Rozpocząć wszystkiego od nowa.
Ale czas płynie tak jak łzy,
Którymi złość jest wypełniona



Ref.Jest mi źle,
Gdy nie ma Cie przymnie.
Jest mi źle,
Gdy patrze na Ciebie.
Jest mi źle,
Bo gdy się obracam płacze



----------------------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz